Kom verder bij elkaarmet je ideemet je verhaalspringenvooruitdan je dachtnaar buitenmet je bedrijfmet je vraagonlinemet filmin de kerkgroeier

groeien
deed VSDV al,
maar nu in stijl

Van Straalen de Vries

Een wagenpark met meer dan 600 voertuigen en ruim 850 medewerkers: transportbedrijf VSDV is bepaald geen kleintje. De afgelopen jaren is het familiebedrijf uit Zwaagdijk uitgegroeid tot nationale speler, onder andere door overnames.

Die snelle groei leidde ook tot groeipijn: hoe zorgen we dat we echt één VSDV zijn, zowel voor onze klanten als medewerkers? In meerdere groeisessies tackelden we gezamenlijk dat vraagstuk. We keken onder de motorkap en schroefden ieder boutje en moertje los op zoek naar ‘het verhaal van VSDV’. Het resultaat: een brandstory met pay-off en een huisstijl die net zo strak is als de logistieke planning van VSDV zelf.

Daarmee lag er een stevige basis om het verhaal van VSDV consistent uit te dragen via alle kanalen. Een nieuwe website uiteraard, inclusief fotografie. Maar ook bedrijfskleding, gevelreclame en de signing van het wagenpark, eigenlijk alles met een logo erop, tot de deurmat aan toe.

In een pikdonkere loods lieten we een drone rakelings langs vrachtwagens scheren voor een waanzinnige video om de huisstijl te introduceren. De feestelijke onthulling was online te volgen op een speciaal gecreëerde landingspagina, als opstapje naar een weergaloos eindfeest tussen nieuwe en antieke vrachtwagens voor alle medewerkers.

  • Branding
  • Huisstijl
  • Website
  • Merchandise
  • Film
  • Event
  • Groeisessie
  • PR
  • Signing

Ook bouwen aan een sterk merk, met een eigen gezicht?

kom verder