Bol vancreatieveconcepten
Florex
Het bloeiende Florex levert bloembollen, zaden en kweekconcepten aan grote retailers binnen heel Europa, waarbij ze kwaliteit met creativiteit combineren om klanten te ontzorgen. Niet alleen met goede producten, maar ook met aantrekkelijke verpakkingen, overtuigende winkelpresentaties en een strakke logistieke planning.
Florex groeit al jaren gestaagd door, waardoor er behoefte was aan een visuele identiteit die beter aansloot bij het (internationale) karakter dat Florex tegenwoordig draagt. We startte met een imago-onderzoek onder personeelsleden en klanten. Met de resultaten in ons achterhoofd ontwikkelden we een uniek en herkenbaar lijnenspel in combinatie met het Bol van…-concept.
Het concept en het lijnenspel vertaalden we door in een nieuwe meertalige website, in het social media-plan en op in- en externe communicatiedragers. Mede dankzij korte video’s en de fotografie ontstaat een helder beeld van de werkzaamheden die Florex verzorgt.
In het verlengde hiervan ontwikkelden we een wervingscampagne via social media voor vast- en seizoenswerk. Met een eigentijdse vormgeving en met aansprekende slogans werden in mum van tijd de bijna 100 vacatures op Werkenbijflorex.nl gevuld.
- Huisstijl
- Identiteit
- Website
- Film
- Fotografie